אולימפיאדה בעברית ביורמלה

שלום חברים ערב פסח 2.04.07

חג שמח לכם.

שוחחתי עם כמה אנשים אבל אני כמובן לא אצליח להגיע לכולם לאחל
חג שמח, אז אני שולחת לכם מכתב קצר וברכה. כמו שאמרה חברתי,
אם אין לך זמן לכתוב סיפורים, תכתבי לפחות משהו, שנדע שהכול בסדר.

אני נמצאת עכשיו בחופשה של שבוע וחצי, השנה החופשה יצאה ממש במקביל לחג הפסח, זה נחמד מאוד. בתחילת החופשה יצאתי לעיר חוף, חופש ונופש בשם יורמלה, בלטביה במרחק כשעה נסיעה מריגה. ליוויתי תלמידים לאולימפיאדה של עברית, זה היה סוף שבוע מרענן.

אתמול בערב חזרתי עם התלמידים שייצגו אותנו בכבוד ושניים מהם אף זכו במקום השני, הייתי מאוד גאה ביכולתם של התלמידים שלנו.
אולי עוד אספיק בימים הקרובים לעשות איזה מצגת קטנה עם כמה תמונות מן האולימפיאדה הזו וגם תמונות מיורמלה – מקום מאוד מיוחד עם בתים ונוף אטרקטיבי.

הערב, ערב פסח אהיה כנראה עם רבים מן הקהילה במסעדה הכשרה, כנרת שבעליה מוכרים לי באופן אישי, ואני בקשר ידידותי עמם, אך לא ידעתי עד הרגע האחרון שבמסעדה שלהם מתקיים סדר פסח, לאחר שנודע לי הודעתי שאני מצטרפת והתברר לי שכמה אנשים יודעים על כך וגם ישתתפו. במקומות זרים אם אתה לא יודע את השפה אתה לפעמים קצת חרש-אילם, וזה קורה לי לפעמים שנודע לי על דברים ברגע האחרון או אחרי האירועים. אבל הפעם אני מקווה שזה יהיה בסדר.

לאחר החג, אני נוסעת לטייל בעיר גדנסק בפולין, דנציג לשעבר.
נוסעת באוטובוס, הזמנתי שם מלון בעיר העתיקה, אטייל כמה ימים ואחזור.
יישאר לי עוד זמן למנוחה. ואז יתחיל הרבעון האחרון של השנה. מבחינתי זוהי התקופה האחרונה, אני אמורה לסיים השנה את השליחות ולחזור לארץ. אני כבר די מתגעגעת להרבה דברים בארץ, ואני עושה הכנות לחזרה.
שוב חג שמח, ובילוי נעים בסדר ואחריו.
שלכם דודה
יהודית גרעין-כל ווילנה, ליטא





מצגת על האולימפיאדה בעברית שנערכה ביורמלה, עיירת נופש לחוף הים הבלטי, לא רחוק מריגה.
כדי לצפות במצגת, הניחו את הסמן על הקישור, לחצו על הצד הימני בעכבר, בתיבה שתפתח לחצו עם השמאלי על פתח בחלון חדש. המתינו כמה שניות וצפו במצגת שמתארת את האולימפיאדה לעברית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה