קר בוילנה החורף בעיצומו

שלום חברים 24 בפברואר 2007

לאחר עבודה של כמה ימים סיימתי את המצגת שמסכמת את העבודה שלנו על הטקס ליום השואה הבינלאומי. אני שולחת את המצגת הזו. אם מישהו רואה בכך כפילות, אנא סלחו לי. היה לי חשוב לסכם את העניין, רציתי להעביר גם תמונות שמציגות את התפאורה המיוחדת את המשפטים של אבא קובנר שהצבנו כתפאורה, את מדליקי הנרות, וכיצד הדברים נראו על הבמה. וכשהתחלתי לעבוד על המצגת החלטתי לשלב את העדויות ועוד כמה דברים שיתנו תמונה מלאה על הטקס בתוך המצגת עצמה. את החומר על הטקס שלחתי לפני כשלושה שבועות. מי מכם שלא קיבל ומעוניין לקבל את החומר המפורט אנא כתבו לי ואשלח.
מצגת יום השואה הבינלאומי בוילנה 31.01.2007

שמעתי גם שהייתה תקלה בקווים המהירים של האינטרנט בארץ בשבוע שעבר, שלחתי חומר על סמינר לימוד שהתקיים בליטא. אני יודעת שלחלק מן הכתובות לא הגיע החומר. אנא הודיעוני ואשלח את החומר למי שמעוניין.
שלחתי מכתב מפורט על סמינר לימוד וכן מצגת ותוכנית הסמינר.

אני בסדר באופן כללי. כאן קר למדי בימים אלו. השבוע הטמפרטורות הגיעו ל25- ובימים האחרונים חלק גדול מן הילדים לא הגיעו לבית-הספר, הצביעו ברגליים. בימים כאלה די מסוכן להסתובב בחוץ הרבה זמן. יש ילדים שמגיעים לבית-הספר ממקומות רחוקים ונוסעים למעלה משעה בתחבורה ציבורית. השבוע צפוי שלג ושינוי דרסטי בטמפרטורות.
בדרך-כלל בשבוע הראשון של מרץ יש יריד של אומנויות בחוצות העיר והם בונים דוכנים, וזו כבר מסורת שיש להם שלג כבד בימים הללו.
נראה שגם השנה זה מה שיקרה. בשבת הבאה יתקיים היריד הזה. אני אצא החוצה אצלם ואשלח לכם תמונות מן היריד הזה.
בימים הללו שבהם הטמפרטורות נמוכות השמיים בהירים לחלוטין ואפילו השמש מחייכת מלמעלה. הימים כבר יותר ארוכים, מתחיל להאיר ב7.00 בבוקר ומחשיך בסביבות 6.00 בערב. וזה כבר די נחמד. השלג השנה התחיל רק לקראת סוף ינואר. נראה עד מתי זה יימשך.
כאשר יודעים להתלבש טוב זה לא כל-כך נורא, מתרגלים לכל מצב ומסתדרים, אבל בימים הקרים הללו לא כדאי להישאר בחוץ זמן רב.
אשמח לקבל משוב
שלכם דודה – יהודית גרעין-כל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה