טיול לטאלין ושטוקהולם

תוכנית הטיול לטאלין ושטוקהולם נשלחה למרים מילשטיין חברתי השליחה במינסק בתקווה שתצטרף אלי, אך זה לא יצא לפועל. התוכנית נרקמה תחילה במוחי, התחלתי לברר פרטים ולאט לאט קרמה אור וגידים כשהתברר לי שהיא ברת ביצוע. ביררתי פרטים על המעבורת מטאלין לשטוקהולם, וכן על מעבורת משטוקהולם לריגה, והבנתי שאפשר לעשות סיבוב מעניין כפי שהוא מתואר כאן בתוכנית המפורטת. מאוד ממליצה לעשות טיול כזה. לרוע מזלי באותו יום שעליתי למעבורת בין טאלין לשטוקהולם הייתה ממש סערה, המעבורת שהיא ענקית וחדשה הטלטלה במים ואני הרגשתי לא טוב, לכן לא כל כך נהניתי מן השיט בערב, אבל בבוקר התעוררנו לנוף פסטורלי מדהים. תמונות תוכלו לראות בגלריות המצורפות. את הטיול עשיתי לבד ונהניתי מכל רגע. הכל היה מתוכנן היטב, נשאר לי רק לטייל להנות ולצלם.

התוכנית:
1) יציאה בשבת בערב 28/10/06 מווילנה לטאלין באוטובוס , בשעה 21.30 בערב נסיעה של 10 שעות בערך דרך ריגה מגיעים לטאלין בשעה 7.00 בבוקר. (מחיר הנסיעה: 95 LT כ-30 דולר)
2) שהייה בטאלין שלושה ימים (שני לילות במלון, יש לי כבר מלונות על הכוונת) בין התאריכים 29-31/10/06 . טיולים בעיר העתיקה, צילומים וכיף. יש מה לראות.
3) ביום שלישי 31/10/06 בשעה 18.00 עולים למעבורת לשטוקהולם. מגיעים לשטוקהולם למחרת בבוקר בשעה 10.00. במעבורת יש תא לשינה והמעבורת היא מפוארת יש בה הכל, חנויות מסעדות, קזינו ועוד. מחיר המעבר לשטוקהולם בתא זוגי לאדם 396 LT כ135 דולר.
4) שהיה שני ימים בשטוקהולם, בין התאריכים. 1-2/11/06 לינה בשטוקהולם לילה אחד. שם מאוד יקר. אבל יש לי כמה אופציות טובות, צריך להזמין מלון די דחוף כי בתוך העיר המלונות יקרים והזולים נתפסים מהר.
5) יציאה משטוקהולם לריגה במעבורת פחות מפוארת אבל טובה ויותר זולה ביום חמישי אחר הצהריים 2/11/06 בשעה 17.30. מגיעים לריגה בשעה 9.30 בבוקר ביום שישי. המחיר 278 LT (100 דולר)
6) בריגה אפשר להישאר עד שבת , אני מכירה את ריגה די טוב. אפשר להזמין מלון ללילה אחד בריגה. לטייל בריגה ולחזור באוטובוס לווילנה בשבת. ואת ממשיכה למינסק. אפשר גם לחזור ביום שישי לווילנה להישאר אצלי ובשבת או בראשון את נוסעת הביתה.
7) הנסיעה מריגה לווילנה באוטובוס היא 4 שעות ועולה 45LT כ15 דולר.
גלריית תמונות שיט במעבורת ונופים שרואים משם


גלריית תמונות שצילמתי בטאלין שבאסטוניה בימים גשומים
גלריית תמונות שצילמתי בשטוקהולם שבדיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה